5 Soalan Dari Ucing Versi 2


http://ucingkadayan.blogspot.com/2016/03/5-soalan-dari-ucing-versi-2.html

Hi Blogger.Segmen Soalan Dari Ucing Versi 2 kembali.Jawab Lima Soalan dari Ucing ,Ada Berani .? Follow Blog Ucing atau Google +.Copy Code yang Tersedia di Bawah .Buat tajuk "5 Soalan Dari Ucing Versi 2" dan Publish . Tinggalkan Post Anda di Ruangan Komen  Di Sini.Tag Rakan Anda untuk Sama-sama menjawab 5 Soalan Dari Ucing Pastikan Dia Tahu..Segmen Tamat 25-3-2016.(^x^) miau..miau...

1) Ayam Berkokok ..Hari mau...? 

 Jawapan Anda : Kalau hari , mesti la nak siang . Kalau harimau , mengaum .

2) Kucing Jadi Harimau,Harimau jadi Kerbau,Kerbau Jadi Lembu,Manusia Jadi...?

Jawapan Anda : Manusia jadi hairan kot ?

3) Kucing Jadi Ayam,Harimau jadi Ayam,Kerbau jadi Ayam,Ayam jadi...?

Jawapan Anda : Ayam jadi banyak . Bila ayam dah banyak , mungkin harga ayam akan murah sikit lepas nie .

4) Seekor kancil mencari Makanan di Hutan lalu ternampak Makanan dan satu ekor Harimau.kancil makan makanan tersebut tanpa takut mengapa .?

 Jawapan Anda : Kancil tak takut sebab dia nampak ekor harimau je . Dia belum nampak badan , kaki & muka harimau . Kalau dia dah nampak , mesti la dia takut .

5) Sepasukan Orang Gila main Bola di Pesawat.Oleh kerana terlalu Bising co-pilot pun Marah."Hey..! kalau Nak Main Bola keluar.!".Lalu Orang Gila itu pun keluar .(Maklum lah Orang gila).Soalan nya Siapa kah yang terselamat dalam Pasukan tersebut.?

Jawapan Anda : Pemain simpanan . Itu pon kalau pasukan tu ada pemain simpanan . Kalau tak de , sorry la . . Semua dah jalan terusss .

*Segmen Ini adalah Segmen Blogwalking Ceria Bahagia Betul atau Salah Tidak Menjadi Masalah yang Penting Anda Berani menjawab...Ada Berani..?

JunnHaRaa tag : <3SYANI<3

1 comments:

  1. Hi Terima Kasih Junnharaa kerana Berani Menjawab 5 Soalan Dari Ucing.nantikan Jawapan yang Betul Setelah Tamat Segmen ini (>x<) miau miau hehehe

    ReplyDelete

 
Copyright © ~ ~ ~ JunnHaRaa ~ ~ ~ | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in