Anniversary . The 2nd Year of My Marriage .

Assalamualaikum w.b.t & hye . .

Alhamdulillah , hari nie , 01 Februari 2016 , Selamat Ulang Tahun Perkahwinan yg kedua tahun untuk aku & suami aku . Pantas je masa berlalu . . Sometimes aku suka jugak terfikir , dulu aku budak-budak je pon . . tapi sekarang , dah jadi mak budak . . tQvm Allah s.w.t untuk segala nikmat hidup yg Dia berikan pada hambaNya yg kerdil nie haa . . tak kira la nikmat yg sebesar zarah sekali pon . . Harussslah kita bersyukur kepadaNya .

For the 2nd year of marriage nie , alhamdulillah . . Aku pon dah ada zuriat . . Hawa Nurraida , dah 8 month old . Ouhh ye , petang nie nak kena pergi checkUp Hawa kat klinik kesihatan , jangan lupa ea . . Ye , umi tak lupa . . Lagi 1 hal , tak celebrate lah dengan suami aku hari nie , sebab dia tengah kerja . . Kerja menyelamatkan negara nie memang macam tu la kan . . Redha . Janji weekend nie dia cuti , cuti CNY sekali kot . . nak jalan sakan nie . . Harapannya macam tu la . .

Tak payah nak taip panjang-panjang sangat la kan . . jommm . . aku nak belanja gambar-gambar masa aku kawen dulu . . hee .

tu diaaa . . officially hubby & wifey ! Sobss . . sobss . .


wajah-wajah pengantin baru . hikkhikk .


Sesiapa yg belum tahu , nie aku nak bagitahu . . Kalau tak nak tahu , tidak mengapa la . . Tapi untuk manambahkan pengetahuan korang , apa salahnya kan ? Baca je la . . Itu pon nak berkira dengan aku ea ? Haa . . Majlis akad nikah aku adalah pada 01 Februari 2014 , Majlis Resepsi (resepsi la sangat . ingat artis ke ? jamuan makan sudah la kan . .) pada 02 Februari 2014 . Semuanya berlangsung di rumah aku . 

Cantik tak ? Cantik tak ? Wedding dress &  MakeUp by #NAJASALOON



Apabila panglima kita berposing . Jatuh gedebak gedebuk hati aku nie haa melihatnya !



Hye darling . Saya masukkan gambar awak kat blog saya nie taw . Ayah Hawa tetap ensem walaupon muka tengah serius . Menahan cuaca yg tengah panas barangkali ye .

Lepas dah settle jamuan makan semua , aku pon cakap la dekat tetamu , ok . . semua boleh pulang kerumah masing-masing ye . . sebab saya ada sesi bergambar outdoor pulak . Tolong berikan kerjasama yg sewajarnya ye . . Perghhh , fikir la wehhh . . takkan la aku nak cakap macam tu ? Tak baik tahu ? Maksudnya , bila dah petang gitu . . aku pergi la bergambo (loghat johor harussslah dikeluarkan sekali sekala . untuk mengelakkan lupa diri , lupa daratan & sebagainya .) kat tepi pantai , tepi sawah bendang gitu .


Tunjuk 1 je dah la . . Gambar outdoor .

Tak de apa lagi yg boleh aku ungkapkan . . Melainkan Alhamdulillah . . Semuanya berjalan dengan lancar . tQvm pada Mak , adik beradik , Mak & Ayah metua , adik beradik ipar , sadara mara , jiran tetangga . (walupon rumah aku & rumah jiran tak de tangga .) Rakan , sahabat sekalian . .



tQvm sahabatku sekalian . . Love all of you ! xoxo .

tQvm kepada fotografer masa majlis kawen aku dulu , anak sedara aku sendiri , A.l.o.n.g along ! dan . . Kak Sumi . . Gambar cantik , lightening cantik , senang cakap . . Aku suka hasilnya ! Apa lagi yg aku tak bagitahu nie ek ? haaa . . 


My Wedding kek . . Ramai yg cakap sedap . Maksudnya , ramai la yg makan kek kawen aku nie kan ? F.y.i , aku dapat makan sikit je taw ! Sebab . . ye la . . tengah kawen kan . . mana la nak laporrr . . kenyang je rasa . . hee . Wedding Cake by #KAKYUS .


Last sekali , ok betul . . nie last . . tunjuk la sikit kan . . orang yg paling banyak sumbang tenaga , sumbang duit , sumbang menyumbang , suara dia tak tau la sumbang ke tak . . sebab dia tak karok pon masa majlis kawen aku hari tu . . Kesian dia doe . .


Kalau tak kerana adik-beradik , takkan muka sama ? hehehhh . .


Kesimpulannya , terima kasih kepada semua yg terlibat . . Yg baik semuanya datang dari Allah s.w.t , yg tak baik , semuanya kekurangan diri aku sendiri . . kbye !

tQvm kepada sesiapa yg baca entry aku nie . 




















0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © ~ ~ ~ JunnHaRaa ~ ~ ~ | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in