Life Update . Kelahiran Semula Blog JunnHaRaa .

Assalamualaikum w.b.t & hye . .

Setelah 2 tahun blog ini terbengkalai , eloklah rasanya aku baik pulih sikit blog aku nie , walaupon tak secantik blog orang lain , tapi tak pe . . asalkan blog aku nie tak terkubur macam tu je . .

Dulu . . aku buat blog nie pon dengan secara tak sengaja . lepas dah buat , aku boleh pulak buat tak tau je . . macam harapan . . harapan menjadi layu je kan . . so , sekarang nie , aku dah kembali . . bangkit . .

Walaupon aku dah bangkit , agak sedih apabila aku sedang menaip entry nie , blog aku masih tiada seorang followers pon . . kau rasa ? nak kata sedih ke , kecewa ke , atau macam mana ?

Dulu . . masa aku buat blog nie , aku dah kawen dah , tapi belum ada anak lagi . SEKARANG , Alhamdulillah . . aku dah ada anak . . 




Kehidupan aku yg sekarang nie , sama je . . aku masih lagi bekerja . . tahun nie , dah masuk 7 tahun aku kerja dengan boss aku . Alhamdulillah , rezeki masih kat sini .

Aku kalau boleh nak bagitahu kat semua orang yg aku ada blog , nak semua orang baca blog aku . kiranya ini adalah . . KELAHIRAN SEMULA BLOG JUNNHARAA .

In shaa Allah . lepas lepas nie aku takkan abaikan lagi blog aku nie .

Kalau ada yg singgah kat blog aku nie , aku nak ucapkan . . tQvm . .


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © ~ ~ ~ JunnHaRaa ~ ~ ~ | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in