Woww ! Blog JunnHaRaa Berwajah Baru !

Assalamualaikum w.b.t & hello & hye . .




Woww ! Tengok header pon dah terpikat tahu ? Hee . . Saja aku nak bagitahu , blog aku dah bertukar wajah . Hopefully readers lebih selesa dan enjoy untuk membaca setiap post aku kat blog nie . Masalahnya , ada ke readers ? Ermm . Entahh . . Tapi kalau ada , mohon tinggalkan sain kat Guest Book sebelah kanan nie okeiy ?

A lot of thank you jun nak ucapkan kat Kak Sha a.k.a Whitey Mommy sebab sudi design jun punya blog yg dahulunya tak seberapa , tapi sekarang . . Cantik dah . . Seriusss masa Kak Sha send the first draft suruh jun tengok , jun memang dah suka . . Memang yg macam jun nak . . Cuma , ada laa beberapa yg perlu di betulkan lagi . . Finally & totally i'm very satisfied bila overall blog dah siap ! Aku rasa memang berbaloi la dengan modal yg aku investkan untuk cantikkan blog aku nie . 

Macam mana & kenapa aku suruh Kak Sha a.k.a Whitey Mommy yg designkan blog aku nie ? Sebabbb . . Memang aku terfikir nak ubah style sikit kat blog aku . Then aku memang cari laa sesiapa yg boleh buatkan . . 1 hari tu , aku blog walking kat famous blogger nie , aku tengok blog dia comel . . Aku scroll sampai ke bawah page dia , tengok tengok je , ada tulis Design by Whitey Mommy . Terusss aku klik , perghhh ! Hakak nie punya web site pon cantik taw ! Soft sangat web site dia . Sejuk mata memandang . Then aku baca bla bla bla , aku decide order dengan hakak nie je laa . . lagipon harga berpatutan . Yg paling penting , boleh dipercayai . Hakak nie , aku panggil dia Kak Sha . Senang nak berurusan dengan Kak Sha nie . Friendly pon ye jugak . Kak Sha pon ada bagi tips kat aku untuk apa apa yg aku tak reti pasal blog . Senang cakap , tak kedekut ilmu la kan . . For those yg berangan angan nak cantikkan template blog korang , klik je kat Whitey Mommy nie taw ! Aku pasti , ramai dah yg kenal dengan Kak Sha nie kan . . Aku je yg baru kenal . Hee . .

Haa . . sebelum nak order , better korang baca dulu terma & syarat taw ! Bukan apa . . Kak Sha nie bukannya designer semata mata ! Dia housewife , ada anak kecik lagi , so . . faham faham la okeiy . .
Tu  je laa aku nak cerita kali nie . . tQvm kepada sesiapa yg sudi baca entry nie  . . huhu .

2 comments:

  1. Replies
    1. boleh laa . . itu pon mintak tolong orang lain yg designkan . . hehe .

      Delete

 
Copyright © ~ ~ ~ JunnHaRaa ~ ~ ~ | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in