Sesuatu Yg Dapat Menguatkan Diri Ini .

Nak kuat ? Senang je . Minum milo . Anda jadi sihat & KUAT . Hehehe . Gurau je .

Sesuatu yg menguatkan anda . Kalau anda ? Apakah yg buat anda kuat ? Macam saya . . (ishh , pakai saya lah pulak) saya selalu ingat yg kehidupan di dunia ini hanyalah sementara . Akhirat juga yg kekal selamanya . Ingatlah kepada Yang Maha Besar , Maha Pencipta kita , Allah S.W.T , In shaa Allah , bila fikir macam tu , saya akan sentiasa kuat menghadapi hari hari yg mendatang .




Selain daripada tu , anak saya juga merupakan sesuatu kekuatan untuk saya . Hawa Nurraida nama diberi . Daq Wawe nama panggilan suka suki . Sudah 9 bulan 1 hari . Bijak bestari . Kadang kadang meragam mengalahkan budak lelaki . Hehehe . 




Tak lupa juga . Suami yg sentiasa berada disisi saat susah senang , sihat sakit . Alhamdulillah . Dipertemukan & berjodoh dengan si dia . Bila saya lemah , sedih , lepas mengadu pada Yang Esa , dekat suami nie lah pula saya mencurahkan segalanya . Huu . .




Banyak sebenarnya yg boleh menjadikan kita kuat , terutamanya manusia disekeliling kita , manusia manusia yg kita sayang . Apa yg saya cerita , itu dari dalam diri saya . Anda pulak macam mana ?

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © ~ ~ ~ JunnHaRaa ~ ~ ~ | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in