Buku Kegemaran .

Assalamualaikum & Salam Jumaat . .

Hari nie aku nak share sikit pasal buku kegemaran aku . Boleh tak ? Kot kot nanti korang nak try baca jugak buku yg aku baca nie kan ? Mana la tahu . .




Tu diaa ! "Jangan Bersedih . Jadilah Wanita Yang Paling Bahagia". Buku nie special , sebab . . Husband aku yg hadiahkan . Hee . . Nampak sangat dia tak nak aku bersedih kan ? Sebenarnya betul . Sebab dalam buku nie , banyak cerita & huraian yg dapat bagi motivasi pada diri aku . Huraian yg ditulis jugak ada diselit dengan ayat ayat Al-Quran beserta dengan maksud sekali . Senang kita nak hadam bila kita baca . Aku baca bila aku rasa sedih je . Lepas dah baca , hilang la sikit sedihnya tu . Hee . . Ajaibnya buku ini . Huhu .

Kalau majalah , untuk masa yg sekarang nie , aku dah bertahun jugak lah tak de minat nak beli apa apa majalah . Aku baca majalh RAPI je . . yg kakak aku beli . Tapi , masa zaman muda remaja , zaman old school , zaman baru nak up dulu , aku memang gila beli majalah UTOPIA ! Tak de la aku nak beli majalah REMAJA bagai . ishh . Macam perempuan sangat . Dulu aku bajet bajet ganaz gengster gitu . Wkwkwkwk . Adesss . . Dimanakah majalah majalah aku itu ? Semua dah hilang ntah ke mana . Banyak sangat !


Mintak tuan empunya gambar blog nie halalkan aku amek gambar majalah nie ye .

Ada jugak buku buku lain yg aku suka baca , tapi so far yg paling suka , paling terkesan bila baca , buku yg kat atas tu la . . tQvm husband , sebab belikan buku tu . Nanti lepas nie belikan buku yg lain pulak taw ! Hehe . .

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © ~ ~ ~ JunnHaRaa ~ ~ ~ | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in