5 Ciri Lelaki Yg Dapat Menarik Perhatian .

Hye ! Hari nie nak share contoh lelaki yg dapat menarik menarik perhatian diri nie okeiy . Darling jangan jeles . Saya tengah semangat menyahut cabaran 30 Days Blog Challenge nie taw ! (Sentap kejap . Cabaran blog 30 hari boleh buat , aku punya puasa 30 hari tak berganti ganti lagi woii . Ganti puasa sebab tak puasa masa berpantang tahun lepas . Astargfirullahlazimmm ~ ~ ~ (3 harkat) )

1. Lelaki Beruniform .

   Uniform bukan sebarang uniform , harusslah uniform macam nie haa !



2. Lelaki Yg Berpakaian Kemas & Muka Sedikit Seriusss . Hee .

   Muka seriusss melambangkan jati diri yg sebenar . Iye ke ? Ehh kau dah kenapa pulak ? Ok .
   Whatever .




3. Lelaki Yg Suka Berfikir Pasal Masa Depan Sambil Makan Keropok Lekor Ke Tengah
   Makan Apa Tu ?

   Apa ke teruk sangat aku punya taste lelaki yg dapat menarik perhatian nie ? Mana ada teruk .
   Ini semua jujur & ikhlas jauh dari dalam lubuk hati nie taw ! (^_^)





4. Lelaki Yg Suka Makan Dekat KFC . Hahaha .

  Ye la . . Sebab aku pon suka makan dekat KFC kan ? Menurun pulak kat Daq Wawe tuu . .





5. Lelaki Yg Lagi Fokus Memandu . Ajak Selfie Pon Tak Layan .

   Fokus semasa memandu tu penting . Ye la . . Tengah bawak orang yg tersayang kan . .

  


Sekian sahaja untuk makluman semua , pasal lelaki yg menarik perhatian aku . Dapat menarik perhatian aku je okeiy , jangan sampai dapat menarik perhatian korang pullakkk ! Hikkhikk . Sebabbb . . Lelaki itu suami aku . Huhu .

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © ~ ~ ~ JunnHaRaa ~ ~ ~ | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in